Rękojmia

 

Realizacja reklamacji pomiędzy TOYA-STANMAR Sp. z o.o., a klientem będącym podmiotem gospodarczym regulują przepisy Kodeksu Cywilnego (Art. 556-576)

REALIZACJA ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:

  • Odbiór towarów w ramach procedury reklamacji odbywa się wyłącznie na podstawie pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego
  • Zgłoszenie powinno zostać przesłane na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na nr faksu (15) 822 99 33
  • Zgłoszenie powinno zawierać co najmniej:

- dane klienta
- data zakupu
- nr indeksu TOYA (i/lub numer towaru TOYA zgodny z numeracją wewnętrzną klienta (dotyczy sieci handlowych)
- liczba sztuk towaru
- typ zgłoszenia: RĘKOJMIA/GWARANCJA/NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ
- kopię dowodu zakupu

W przypadku urządzeń posiadających kartę gwarancyjną należy dołączyć wypełnioną i podbitą pieczątką punktu sprzedaży kartę gwarancyjną.

Wzór zgłoszenia reklamacyjnego

  • Zgłoszenie reklamacyjne klienta jest rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.

TOYA-STANMAR Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnobrzegu przy ul.Kwiatkowskiego 14 39-400 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez XII Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Rzeszowie pod nr KRS 0000270568 kapitał zakładowy 11.750.000,00 zł o numerze NIP: 817-20-35-218; numerze Regon: 180191569

Informacja o ciasteczkach